Barvínek |Poradna |Mikroregion |Outdoor |Studánky |Tour de Podomí | Přihlášen: neprihlášen
logo
outdoor.barvinek.net
:: TO BYLO - archiv článků ::
 Pohoda u Salzy
  21/10/2010 21:07:27
Salza očima začátečníka

Je půlnoc a my přijíždíme na odpočívadlo uprostřed rakouských hor. Před dvěma dny jsme se s Vrtulníkem rozhodli, že vyrazíme se skoro neznámou skupinkou lidí sjíždět divokou řeku, s čímž ani jeden nemáme zkušenosti. Teď tu stojíme a klábosíme a snažíme si zapamatovat jména ostatních. To se mi začíná dařit, až když jeden po druhém odchází spát . Se zbylou skupinkou vyrážíme uprostřed noci dobýt kopec poblíž, ale déšť nás zahnal zpátky.

Ráno nás překvapuje nízká hladina vody a tak místo sjíždění Schwarzy vyrážíme na malou několikahodinovou procházku ke studánce. Potom už míříme na Salzu a ubytováváme se hned vedle pěkného statku. Odpoledne si ještě Vrtulník zkouší jízdu na kajaku a já mám při pohledu na jeho kajakářský talent trochu obavy, jak asi dopadne další den naše soužití na jedné lodi.

Naštěstí je v neděli už vody dost a tak si navlíkáme (ještě suché) neopreny a vyjíždíme na řeku. Jediní dva jedeme na naprosto bezodtokové Pálavě a celkem se s ní trápíme. Každých deset minut vylíváme vodu a pořád se bojíme, jestli se za touhle vlnou naše loď ještě vynoří nebo bude pokračovat jako ponorka. Kromě několika nepovedených eskymáků a vyskočení mého zadáka z lodi se nám ale ten úsek tak líbí, že si ho většina chce sjet ještě jednou. Večer nám ještě navíc naši hostitelé nabídnou, abychom se přestěhovali ze stanů do pohodlné chaty.
Další den je tak krásně, že by bylo škoda zmrzat na Salze v kaňonu, a tak vyrážíme na ferratu. Její první část sice některé odrazuje, ale dál už je krásná, i když místy trochu nepříjemně převislá. Na konci nás ještě čeká skalní most na vyzkoušení a pak se rozdělujeme na ženskou a chlapskou část výpravy. Kluci vyráží ještě prolézt nějakou jeskyni, ale stejně nás na zpáteční cestě dohání, akorát řeknou „uhni“ a se snahou vytvořit si nový rekord běží dál.

Poslední den ráno balíme všechny věci a vyjíždíme znovu na řeku. Vody je podstatně míň a vypadá to tam úplně jinak než před těmi dvěma dny. Vrtulník zkouší kajak a i když se obrátí hned po pár metrech, pokračuje statečně dál. Dávám si předsevzetí, že příště pojedu na kajaku taky. Těsně před koncem mě Víťa symbolicky vyklopí z lodi, sbalíme lodě a vyrážíme domů.

Mirka Sotáková

Ukaž fotky z akce::>>
Autorem je Staňa

Komentáře:
Autor:

Komentář:

Kontrola proti spamu, opiš text z obrázku:

Autor: meadc

michael kors outlet clearance

Autor: wty123

25/08/2017 05:58:44

[b][/b], north face, coach factory online, pandora, ferragamo, minnesota timberwolves, air max 90, burberry online shop, giuseppe shoes, nike free run, barbour mens jackets, iphone 5 cases, kobe bryant jersey, prada, ralph lauren online, jerseys from china, michael kors, cheap eyeglasses, jimmy choo shoes, soccer outlet online, toronto raptors, cheap oakley sunglasses, mcm backpack outlet, burberry bags outlet, clothing websites, polo ralph, nfl eagles, chrome hearts jewelry, shop coach factory, the north face outlet, milwaukee bucks, ray ban sunglasses, cheap michael kors, nike outlet store, valentino shoes outlet, nike huarache, north face backpacks, nike online,
Autor: hzx

hzx20170816

Autor: myy

12/04/2017 13:54:37

adidas, swarovski jewelry, red bottom shoes, jerseys from china, soccer shoes outlet, adidas online, bcbg max azria, raiders jerseys, jerseys from china, nike outlet, new balance, glasses frames, ray bans, polo ralph lauren outlet, juicy couture outlet, knockoff handbags, michael kors, marc by marc jacobs, pandora charms, swarovski crystal, hollister clothing store, north face, longchamp, eagles jerseys, ralph lauren factory store, toronto raptors jersey, nike.dk, oakley, indoor soccer shoes, ralph lauren outlet, burberry online shop, timberland boots, rolex watches, bills jerseys, azcardinals jerseys, burberry outlet online, baseball jerseys, converse chucks, nike shoes outlet, michael kors bags, ray ban sonnenbrillen, handbags outlet, rayban, valentino outlet, chicago bulls jersey, texans jerseys, nike shoes, rams jerseys, barbour outlet, cowboys jerseys, true religion outlet, michael kors outlet online sale, ralph lauren outlet, iphone 5s cases, michael kors, coach store,
Autor: CHENJINYAN

uggs outlet

Autor: bPetra

22/10/2010 13:18:33

Super článek :-) Pěkně vystihl to nejlepší. A ten, kdo objednával počasí na Salzu, by
se měl postarat i o Dachstein.

Autor: Kača

22/10/2010 12:25:21

Hezký, těšim se na další ženský kajak:)
Autor: Bradek

22/10/2010 07:55:41

Tyjogo, vypadá to že budeme mít fakt hodně početnou kajakářskou skupinu :-) Jináč super článek!
Autor: František

22/10/2010 00:01:12

Přiště kajak jo?? Takže tě v zimě uvidíme na bazénu trénovat eskymáka? :)